Yıldızlar Hep Orada

Küçüklüğümü hatırlıyorum, masumluğumdan kalan yılları... Masumluğumdan geriye kalan tek şey olan çocukluğum büyüyor yeniden içimde. Evimizi hatırlıyorum anıların arasında, 3 katlı bir apartmanın en alt katında oturuyorduk. Evimizin girişi apartman girişinden ayrıydı, dış kapımızın hemen 2 metre ötesinde başka bir apartman vardı. Bu iki apartmanın arasına sıkıştırılmış kapımızın hemen önünde ufak bir bahçemiz vardı, kendimize göre minik bir bahçe içinde kedilerin dolaştığı, çiçeklerin açtığı, oradan bakılınca dünyanın çok daha güzel olduğu bir bahçe. Geceleri hep orada uzanır gökyüzünü seyretmeye çalışırdım. Amacım yıldızların güzelliğine ulaşmak olurdu hep, kendimi bildim bileli ayrı bir hayranlıkla bağlıyım yıldızlara. İki apartmanın arası öyle dardı ki gökyüzü yeteri kadar görünmezdi. Başını kaldırıp baktığında 2 yıldız parlardı sadece tüm ihtişamıyla. Tabi ben yetinemezdim bunlarla sevdiğim şeylerin eksik olması katlanılmaz olmuştur hep benim için. İnatla bütün gece izlerdim gökyüzünü, yıldızları arardım dikkatlice ve bulurdum. O ufacık aradan bakarak milyonlarca yıldız görürdüm, sayamayacağım kadar çok yıldız... Eğer dikkatlice bakmayı bilirsek istediklerimizi görmek zor olmaz. Yıldızlar hep orada. Görebileceğin alan darda olsa derinleri görebilirsen bütün gökyüzü senin... /Kıvırcığın Kaleminden/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Papatya Falının Son Yaprağı

gülmekten ölmek

Düşüyorum