Seni düşünmek güzel şey...

   
        Neredeyse bir sene süren bir rüya gördünüz mü hiç? Bir gün uyanacağınızı bile bile sonu gelmesin diye uğraştığınız bir rüya... Peki ya uyanınca hayallere taşıdınız mı o rüyayı? Rüya gibi dediğiniz o hayat, o insan bir anda hayallerinizin baş köşesine oturup kalkmamaya yemin etti mi?  
         Hayatım, rüyalarım, hayallerim birbirinin içinde şimdi. Hayır istemiyorum o hayalin gerçek olmasını. İstemeyince daha güzel her şey; olmasını beklediğim bir şey yok, olmamasından doğan hüzün yok ve olduğunda canınızı acıtan ya da peri masalı gibi olsa da bir gün bitecek korkusuyla yaşanan bir rüya yok. Hayal olarak kal sen. Hayal olarak kalalım biz. Gerçekte mutlu olmak bizim harcımız değilmiş. Hayallerde, mutluluğun en tatlı olduğu yerde buluşalım. Hayal etmek, seni düşlemek, seni düşünmek..Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey dememiş mi Nazım? Sen bilmezsin şimdi devamını bu dizelerin. Aman boş ver bilme, unut devamını bir şiirin. Unut devamını bir rüyanın.. Unut hayallerimiz gibi, umutlarımız gibi. Unutmak nasıl da yakışırdı sana. Ne de güzel unuttun bizi. Hadi şimdi unut bu şiiri. Ben şarkı söylemek istemeyeyim, sen şarkım olma benim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Papatya Falının Son Yaprağı

gülmekten ölmek

Düşüyorum