Biz olmayalım

Hayatına biri girince bir anda değişir tekil özneler. Ben yoktur, sen yoktur, o yoktur. Biz vardır artık, onlar vardır. 'Sıkılırken been' diye sosyal medyada paylaşılan fotoğraflar bir anda 'sıkılırken biz' olur. Check in ler iki kişiliktir. İki kadeh olur masa da. İki yastık vardır yatakta. İki yürek vardır tek bir hayatta. Çünkü biz olmuştur özneler. Sonra ayrılık gelince kapıya, iki kalp sığmayınca tek hayata bir kalbin yetim kalışı, yok oluşu çıkar ortaya.
O yüzden diyorum ki bundan sonra hayatıma girenle biz olmayalım. Ben, ben olayım; o, o olsun. Hiçbir zaman biz olmayalım. An gelsin ben, o olayım; o, ben olsun. Tabi yetim bir kalp o olabilecek kadar sahiplenir mi birini bilinmez. Sevebilir mi demiyorum sevilir, sevilir elbet de sahiplenmek diyorum işte hocam o çok ayrı mesele.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Papatya Falının Son Yaprağı

gülmekten ölmek

Düşüyorum